- Polka Dots -

15:30:00

Acho até que não tenho mais nenhuma peça com padrão às bolas, talvez não seja grande fã, mas esta conquistou-me! O vestido é super fresco apesar das mangas, e é ótimo para os dias menos quentes como os da semana passada!

I even think that I don't have any piece with Polka Dots pattern, maybe I'm not a big fan, but this one got me! The dress is super fresh despite the sleeves, and it's great for the colder  days like the one's during last week!

dress c/o here
sneakers Adidas || sunnies Ray Ban || bag Terminal International Store || earrings and watch Parfois
Photos: My Special H

With sun kisses,
Elisabeth Mota

You Might Also Like

1 comentários

  1. Eu antes tinha imensas peças com esse padrão, agora já nem tanto. Mas abria uma excepção para esse vestido :)

    MY KIND OF JOY

    ResponderEliminar

Like us on Facebook

LANGUAGES